2014年8月31日 星期日

人生要做好的三個投資決定

人生要做好的三個投資決定

2010/7/2 下午 12:15:00
網誌分類: 其他

今日睇到BLOG友轉載既一篇文章,覺得幾好。但係知易行難,又有幾多人真係可以做得到。下面講既3個投資決定未必人人做到,但做好3個投資準備就 一定冇壞。

人生要做好的三個投資決 定:

一、找份自己喜歡的專業,努力工作,不斷進步。

二、房價低迷時,逆流而上,買一套 Location、大小合適的好房子。

三、股市崩盤時,大手買入少數優質藍籌股。

 

因此,人生要做好的三個 準備:

1.積極存錢:在二、三項發生前,只能一直的存錢。

(銀紙貶值,不是買股票的原因。)

2. 耐心等待:不理市面上多瘋狂,自己多寂寞,好像現在不買便錯過了....切記:人人貪心,你要擔心。

(緊守:大跌市不賣,大升市不買。)

3.果斷抉擇:時間只放在工作上,別花在樓市、股市的觀察上;到二、三項發生時,才積極研究...果斷抉擇。切 記:人人擔心,你要果斷地逆流而上--貪心。

(事先定下一「認真」的合理價,大跌市中到價即買,別下調合理價。認真合理價是內涵值的50%或以下,就像買衣服打折般,不到半價三折,不買,只安 心的等,也不羨慕別人穿新衣服。)

唔好意思學神兄,過黎踩踩場啊!

brian:我點解成日叫人盡量做唔好做7成按揭呢?其實就係要做留跌市時的實力啊!例如用7成按揭買了間200萬的物業,等到樓市下跌15%或以上的時間,賣出便能套現只有30萬,如去買之前樓價要300萬的單位,以跌15%計便是約255萬了,到那時才以9成按揭去買,你便能賺了15萬差價了。這只是一個例子,實際做法還有很多其他因素要配合,你看看我之前的實際經驗,看看能否領略得到啦!這就是我平樓換貴樓的經驗啊!總之記住只換樓不賣樓最緊要啊!

我同意樓市下跌機會較上升大,但是實際又未必是這樣,正如去年大家又是否這樣覺得呢?但是結果如何呢?所以唔好去估,要去計,量力而為最緊要,那管他樓價是多少呢?記住我地唔係神,究竟何時是高何時是低,又有誰能預計呢?你唔覺失敗的物業投資者就係因為他們以為自己是神嗎?尤其是那些賣樓去做租奴的啊!

馬理奧:7成變9成按揭係一個逆流而上的方法,當然最緊要係睇銀行有無關水喉啦!但係其實沙士時銀行無關過水喉架!所以要睇係乜原因令樓價跌呀!

所以切記唔好同份工談戀愛啊!還是現實點好啊!

房價低迷時,逆流而上,買一套 Location、大小合適的好房子

 

果斷抉擇:時間只放在工作上,別花在樓市、股市的觀察上

如果是打工的,你永遠都不會發達,發達的只有是你老闆,除非你有霍建寧的頭腦同身手,否則只是替人嫁作衣裳,我會將自己的投資(買樓買股)當作一盤生意看,當未有實力的時候收入來源唯有依靠打工賺回來,到時機成熟後自己生意才能正真為自己帶來財富,因為老闆是不會一世都照顧我的

沒有留言:

張貼留言