2014年8月28日 星期四

避過97年風,全因 誠信 二個字

九七唔駛輸,誠信救咗我

時間大概在1997年,當時的地產巿場係用「癲」黎形容絕對冇錯!當時一有新盤推出,要睇樓牙,搵條排隊龍尾都要好耐.D樓盤一出例必一Q清袋.想買心儀單 位仲可能做幫襯炒'籌'兵團(當時頭籌成交價一百幾十萬不足為奇).小弟當時努力工作,亦感受到地產興旺,很多廠家朋友已忘記自己是實業家,我打電話去落 單,佢就話「遲D先啦,睇緊樓呀,等我炒兩轉再搵你!」真架!唔只一個行家,係好多行家都係咁.你地話咩世界呀!

大 家係咪以為小弟好清高呢?錯啦!我咪又係人,都係血肉之軀姐.有次律師樓個老死打黎話有嘢益我.佢話「Ricky,我有個客XX記集團內部認購咗海X豪園 20個內園單位,如有興趣就價單上加100萬,我再收你10萬手續費,點睇呀?」我計一計數成本即$8000/呎.當時黎講算好吸引.考慮了幾日應承咗, 亦開了100萬嘅本票於指定日子準時到達律師樓.當時會議室已人山人海等⋯⋯交收,終於XX記代表到咗,佢話「由於發展商最後只批了10個單位俾我地,所 以唔夠分.唯一辦法就係你地20人再bit價」,佢係話bit價而唔係抽簽呀!我好氣憤,馬上起身同個代表講「我係廠家,係講誠信㗎!」於是取回本票就即 刻離開(我同自已講就算有錢賺又點呀!呢個係原則問題),亦唔清楚其它人的決定.印象中後期內園景跌到低過$4000/呎.自此之後我沒再參與磚頭巿場, 再回想當時的我真無知,當時大部份人包括我都係投机而不是投資,完全沒去計租金回報,息率,更加唔知咩叫做願景,以戰養戰,下行風臉及上行升幅...之後 我冇再買磚頭,但我覺得自已對磚頭開始有興趣,所以就開始從報章,雜誌,傳媒一路了解.而身邊的朋友就繼續樂亦不倦地不停炒賣,初期佢地都同我分享一轉手 就賺數十萬的實戰經驗,佢地又話「Ricky,你做咩廠呀,炒兩轉都上岸啦!」我當然不為所動啦,覺得好唔對路,個個都不務正業.時間不流人,差不多到了 2003年SARS,真係可以用恐怖黎形容.我有部份炒家朋友失咗蹤,有d破咗產,有部份就借錢渡日.

小弟就正式於2003年底開始入巿投資各樣磚頭直至現在.需然我於97中冇損失,但過程係有參與架!我係從朋友失敗中學習...我唔知大家有冇97的股災經驗呢?樓巿係可以跌7成㗎.你地有冇呢個準備呀?

睇我的分享好似好簡單,其實近呢幾年的每一個project真係有血有汗,非短短幾行文字就可分享唒.個世界係冇不勞而獲,要投資就要做功課.吸收不同投資者的思維,取長補短,加以磨合再優化.做好預備,機會一到就要把握,互勉之.

沒有留言:

張貼留言