2014年8月29日 星期五

80後成功買樓上車有法門

近兩年傳聞成日都報導咩咩80後買唔到樓同其他負面評論,但係當中有好多80後都唔野少,好似下文的80後主角咁,一定比我那些年同齡既我識諗同優勝!   值得各位50後,60後,70後,80後,90後學習!  

值得學習的80後

自 問算是窮人。收入不多,今年28歲, 19歲開始pt , 21歲開始全職工作, 全職工作後搬出去住,住嘉湖,710尺三房,當時4100租。(因為當時兩房3800。三房先4100)23歲果陣樓價低, 老豆係咁同我講交租等於幫人供樓,於是就逼我置業, 由於自細住天水圍,工作問題離唔開元朗天水圍,⋯⋯ 於是買左層二手居屋,天盛苑,700尺左右,向東南,向西鐵站,景觀好好,一望無際,交通非常方便,出市區既巴士尾站,上巴士就直上高速,回程第二個站就 落車,步行到西鐵站不用五分鐘,出旺角大約半小時,去尖咀都只係七八個字。當時樓價12x萬,二千蚊尺都唔洗,當時息口只係2.25,比左兩成首期(用盡 所有積蓄)分10年供(因為老豆想我唔可以亂洗錢,迫我十年內供完),再問老豆借左十萬左右裝修同買家俬電器,剛到24歲就做左業主,供樓既支出大約佔當 時收入既四成。
雖然地區係人人都覺得悲情既天水圍,但天盛係消防局同差館隔離,一d 都唔雜。

而家供左五年, 仲有五年就供完,即係我33-34歲之間就供完,由於低息及當時低樓價買入,所以供樓唔算係負擔,望一望隔離嘉湖一期,一個七百尺既單住都要租成七字頭, 真係供樓抵過租樓。

做 左一個小業主五年,想分享既係, 機會真係留比有準備既人, 妳地唔好太在意住咩地區,妳想要方便要住市區,樓價一定貴,有乜可能妳大學畢業二十出頭就要買市區樓上車? 萬事起頭難,但起左個頭之後就會舒服好多, 香港生活最大支出係乜? 一定係住,34歲供斷一層樓,價好賣左佢換樓夠哂比首期換市區樓,收入高左既話就直接買多層,舊既租出去,有人幫手供新樓,有左第一層,第二三四五層就會 跟住黎。

所以想同d 八十後九十後既後生仔講, 樓價高就唔好急住搬出黎住,同屋企人住儲下錢先,樓市是有週期的,雖然整體上係不停咁升,(睇返過往三十年既樓價,升左N倍) 但總有回落既時候(如八萬五,沙士,雷曼。。。近期的ssd 等等等等), 妳地唔會知銀行幾時放水,幾時收緊銀根,加上政府既政策改變。。。當妳儲到二十萬三十萬,妳就做好入市上車準備。市場環境天天變,妳如果唔為將來打算,個 個月出糧都玩哂洗哂既話, 妳搵幾多錢都無用,唔好講上車,租金上升,真係隨時住既地方都無。。。去住劏房。。。

而家好多八十後九十後不 停嘈有錢佬,其實。。。先投資然後致富係理所當然,我唔評論人地有幾霸權,社會有幾不公,政府有幾癈, 但要先自問自己有無做好自己本份先, 月光族或低收入的年青人, 不進修不儲蓄就是等於借貸度日,總有一日連利息都付不起被社會淘汰,李嘉x 也窮過,當年人地都係做投資先有今日既富貴,人地有人地既大投資, 我地有我地既小投資去致富,樓係必須買,租樓係純支出,供樓係住宿開支+儲蓄,有左第一層樓,解決左住既問題,唔洗交租唔洗供樓既時候妳就會發覺份糧好好 洗。。。就會發現要過理想生活並不困難, 欠既只係妳地既第一步。

幸好我有個老豆逼我行出第一步,而家層樓升到2xx,加息週期又就快殺 到, 如果而家先黎供, 我就唔只供十年, 可能要供15-20年,所以我奉嚾各位,年青就要打算將來,買樓不急於一時,但要先準備好,不要整天怨天尤人,好好努力才是。

沒有留言:

張貼留言