2014年9月12日 星期五

花無百日紅!無一份工或者生意是可以歷久不衰的!

花無百日紅!無一份工或者生意是可以歷久不衰的!

你有見過打工皇帝發達嗎?你有見過做生意發達嗎?有係可能有,但係大部份成功的也是在有賺錢能力的時候置業,才能把財富延續下去啊!

認識很多高薪一族,年薪過百又如何?佢地無去好好利用這個優厚借貸條件去計劃自己的未來,到有天失去工作便會變得一無所有。可能佢地都會覺得份工可能唔穩陣,無理由去背起這個長期的包袱,但是我又可以再問他一句,那麼你的錢往那裡去呢?

經過這麼多年經濟起伏,做生意的也應該明白有幾多個係做生意發達呢?如果重相信做生意會發達,咁你就聽執笠都得啦!你話我話o既!

做sales這麼多年,見盡零售業興衰,大部份死因也是因為租金上升,而那些生意成功的還不是成功在舖位是自置物業吧!

所以無論眼前怎樣成功也好,記緊在有錢時要置業,他定能在你危難時救你一命,不過我想應沒有什麼成功人事會看到我這個blog吧!不過唔緊要,你今日睇到你就要記住,他朝你事業或生意有成時,記得要買樓啊!

還記得我常說買不起舖就唔好做生意,因為就算你生意做得怎成功又如何,最終得益者就是個業主,所以唔識做生意唔緊要,識得買舖重好過做生意啊!你可以話鬼唔知咩?但係無錢嘛!既然生意可以大有大做少有少做,買舖又點解唔可以呢?無錢買一線舖可以買二線,二線都無就買商場,商場都買唔起就買車位,總之記住有錢一定要買物業啊!雖然買物業唔一定賺,但係做生意都係跟經濟週期,我又唔信樓價跌時你生意會好得去邊喎!
我唔識做生意,所以我買物業,等你地幫我賺錢!哈哈!

沒有留言:

張貼留言