2015年12月21日 星期一

我的破鞋子

2015年12月22日

早幾日,於日本九洲回來香港,行經一個灣仔19×謀的商場,內裡有一間打對的潮服商店,有一女sales 不斷叫我入去睇下啦,自家設計師設計架!我本身去這商場係因為想買手機充電器,所以無心睇什麼服裝,我當然沒有理會那位女sales ,因為我目的好清晰想要係充電器,所以我連眼都無望那位女sales ,因為佢太積極,如果我再望佢,我知道那位女sales 一定促住我拉我入舖頭入面,為免麻煩,我直行沒有任何眼神接,突然右手邊冲出一位男sales ,好似睇唔過眼一樣,講左句: "唔買都睇下啦!唔好等對鞋爛先睇"。這句說話對我非常震撼,我想的無錢買嗎?我結婚買樓時你都唔知出來做野未?我買不動產時不用貸款一炮過比哂,你試過未呀?無錯我穿對鞋都算幾爛,眼見都穿左4個大窿,又殘又舊,但我喜歡佢輕身又適服,難得我喜歡。這對鞋見證我買不動產的回憶,所以特別有象徵意義。這對鞋我會好好保留,作為我買不動產的吉祥物,你眼見我穿的破,著的舊,以為我窮到褲穿窿,其實我係包租公。盡管笑吧!

事後我沒有什麼好追究那位男sales 的說話,我知道一樣現實,男人不是依靠穿著光鮮,感覺良好就ok,有車無資產,弈不是什麼有型的事情,面子俊俏不俊俏也不緊要,這些都是表面風光,內裡清光的人(你係超級富二代另計),男人最緊要係有實力(財力+自信),不要只睇表面,成日串人,以為自己好了不起,這是幫不了自己成長的。我好希望這位男sales 睇到這篇文章的時候,已經有所成長,懂得自檢,增進個人的實力,試問作為一位sales 銷售時串客戶,或用睇唔起人的眼光對人,換轉你是客戶的感覺如何呢?

最後我充心的希望這文章能夠幫助到一些有上進心的男人們。要學習做一個真真正正有實力的人。

給大家看看我當時所穿的破鞋子!

沒有留言:

張貼留言